Lécfölött

Minősítési rendszer

Rendezvénytípus-, méret-, és helyszínfüggetlen értékelési rendszer

A szabadidősport rendezvények összetett szervezési képességet kívánnak. Változatos mozgásformákra szerveződnek rendezvények, kezdve a városi maratonfutástól a barátságos focimeccseken át a vadregényes túrákig. Legyen szó bármilyen sportról, bármennyi résztvevővel az elvárások ugyanazok, örömet, biztonságos szórakozást nyújtson a rendezvény, gazdaságilag megtérüljön és minden résztvevő minőségi élményt kapjon. A "LÉC FÖLÖTT®" Minősítési Rendszer mentén szervezett programok során minimalizálhatók a negatív hatások, a megfelelő kockázatkezeléssel kivédhetők az általános hibákból, jelenségekből adódó helyzetek.

A "LÉC FÖLÖTT®" Minősítési Rendszer egy olyan eszköz, amely a minőségi rendezvényszervezési tevékenység elismerésével segíti a rendezvényszervezők és a rendezvényeken részt vevők közötti bizalom erősítését.
A "LÉC FÖLÖTT®" Minősítési Rendszer, tulajdonképpen egy praktikus útmutató, kiváló innováció a rendezvényszervezők számára, ami tartalmazza a legfontosabb feladatokat, ellenőrzési pontokat. 

A minősítés önkéntes, azaz nem kötelező, de a cél az, hogy minél többen ismerjék meg a rendszert, minősítsék a rendezvényeiket. A rendezvényszervezés minőségének fejlődése, továbbá a minősítések nyilvánossága hozzájárul ahhoz, hogy az eseményeken nagyobb létszámú résztvevő és több kísérő vegyen részt. A nagyobb látogatottság magasabb szponzori érdeklődést vonhat maga után, és növelheti a rendezvények lebonyolításához szükséges szolgáltatók számát és minőségét. Egy kiválónak minősített rendezvény szervezője a következő rendezvényre már könnyebben találhat szponzorokat, nagyobb támogatást szerezhet, ezzel megalapozva egy magasabb színvonal elérését.

Minőségi rendezvény 10 pontja

1. A szervezőknek egy rendkívül részletes tervet kell készíteni, bármilyen eshetőségre.
2. Felelősségvállalás a munkavállalók, önkéntesek és minden résztvevő iránt.
3. Egy minőségi rendezvény költséghatékony, kihasználja a rendelkezésre álló lehetőségeket, nem pazarló és környezettudatos.
4. Minden hatósági előírásnak megfelel.
5. Figyelme kiterjed az egyenlő bánásmódra, azok számára is elérhető, akik valamilyen korlátozással élnek.
6. Ismerik az ügyfeleiket és azon dolgoznak, hogy ők mindig elégedettek legyenek.
7. Magas minőségű kommunikációt folytatnak a résztvevőkkel.
8. Kockázat felmérést végeznek a rendezvény minden pontján.
9. Pozitív üzenetekkel ösztönzik az embereket az egészséges életmódra.
10. Folyamatosan mérik az ügyfélelégedettséget és fejlesztik a szolgáltatásaikat.